Zondag 24 april toertocht Gelderland

Zondag 24 april starten we het rijdende seizoen in Eck en Wiel. Het hart van de fruittelers en de bloesem.

We gaan een rit rijden door de Betuwe waarin we veel dijkjes gaan berijden, leuke dorpjes bekijken en mooie binnendoor wegen rijden. 

Halverwege stoppen in het centrum van Beusichem om even een boterham te eten of om te lunchen in een restaurant.  Vanuit Beusichem rijden we via mooie wegen via Tiel weer terug naar Eck en Wiel. 

Ondanks dat we tussen de rivieren rijden hoeven we deze keer geen pontje pakken. 

We verzamelen rond de klok van 10 uur bij restaurant de Heerlijkheid in Eck en Wiel. Daar staat een kopje koffie met iets lekkers klaar. Rond 11 uur gaan we vertrekken met de rit die ongeveer 70 km zal zijn. Dus er is tijd genoeg om gezellig weer even bij te praten met elkaar. 

Opgeven kan via het aanmeldingsformulier hieronder. 


    AantalWieAantalAuto
    1.Patrick Sleutjes2616
    2.Dagmar Hubers2323
    3.Arno Zuidema1323 BD
    5.Branko Hoveling2Rx-7
    6. Bjorn via Branko1Mx-5
    7.Wien van Liempt2929
    8.Toni Broekman2Rx-7
    9.Michel Boomgaard2Nnb
    10.Roel volman2Mx-5
    11.Joost & Maya2Nb
    12.Gerrit Kootstra2Rx-8
    13.Robin Adema1626
    14.Jan Tant1Mpv
    15.Jorrit 2Mx6
    16.Stefan2818
    17.
    18
    19